Sunday, October 21, 2012

嘢! 我终于收集到这位顽固老爷

继零九年收集到小胖胖的真人照片,经历三年的漫长时间,我现在正式宣布顽固老爷也在我的手里。正所谓“踏破铁鞋无觅处,得来全不费功夫”,碰巧在一次的博览会上遇到他。原来他是一位意大利人,早知道飞去罗马住。现在还差特务犬和笨鸟的照片。听神父说,只要收集齐这些照片就可以召唤神龙,然后实现一个愿望。我会继续努力不懈去寻找这个梦想。

Up

19.12.2009
我家隔壁的小胖胖
 Up

原来剧照

Up

Keyword: Up, Carl Fredricksen, Russel

1 comment:

Anonymous said...

Thanks a ton for stating your opinions. Being a writer, I am always in need of unique and different solutions to think about a topic. I actually uncover fantastic creativity in doing this. Many thanks